Bra start på dagen!

Verkligen så man vill starta sin dag eller? vaknade för 1h sen nu och det va verkligen inte på ett sånt där
skönt sätt som man vill vakna, som t.ex. en godmorgon puss av den man gillar eller frukost på sängen,
sånt sitter ju aldrig fel.
Men inte jimmy, han ska ju vakna av att han nockar sängbordet mer livlöst än vad de redan är!
Klockan hade inte ens blivit 6 och där låg jag med feta hjärnblödningen och fatta inte vad jag skulle göra,
hade jag somnat om igen hade jag nog aldrig vaknat av klockan som tydligen inte ens va på så va nog
rätt bra att jag skallar sängbord mitt i natten, Jag gick upp till slut och ställde mig i duschen, sätter på kranen och BANG KRASH BOM (2 fötter mindre) så har jag  vält ner varenda jävla tvål så hela huset måste vaknat!
Ingen rolig morgon! Känns inte som denna dagen kommer bli den bästa direkt. Men den blir nog inte sämre allfall!

Ska dra och käka nu, sen blir det skolan där första lektionen är DIGGIT. Står för hemsidan där ju! 
Bara kolla in den gonom att klicka här.

Ha en bra dag! Ciiao


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha! Det låter roligt, men jag förstår att det inte är det. :)

/Madde

2009-02-25 @ 09:49:57
URL: http://evamadelene.blogg.se/
Postat av: Elina

Trots att du har hjärnblödning och uppsvulda fötter kom du i alla fall i tid till skolan, hurra! Du får köra den stilen imorgon också;)

2009-02-25 @ 12:12:58
Postat av: eldar

hahah goo du är brushan:D:D::D:DD:

2009-02-25 @ 21:40:44
Postat av: Matilda

hahahahahahahahahahahaah:D

2009-02-26 @ 19:50:43
Postat av: Sabina Delanie

VERY NICE BLOG :)



Many hugs Delanie!!!

2009-03-06 @ 00:14:45
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/
Postat av: hemlig beundrare

hahahaha, du är ju heeelt underbar ! <3

2009-03-06 @ 15:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0