Skön dag..

 

Trots att jag försov mig ganska hårt imorse så blev dagen helt okej faktiskt!
Det börjar med att jag kommer till skolan och går till Religions lektionen med resten av klassen. Vi får då veta att läraren är utbytt på grund av brådskande sjukhbesök i göteborg. ´Våran ersättande Lärare presenterar sig själv och ser så där halvt mysko ut.

- Hej mitt namn är M....... Rosvall och förkortas ROM.

Tror varenda käft i klassen blev tysta om vi inte va de redan innan pga hennes skumma "stränga" blicker.
Ganska pinsamt tråkig enligt mig, men kul att hon försöker kanske. De e ju såna som henne som håller humorn levande för vi hade ju aldrig haft så kul efteråt annars.

Sen hade jag historia där min nacke blev ett klotterplank och jag avslutade dagen med idrott där vi pratade betyg. Och för en gång skull nämner hon att jag är på väg till att nå MVG! Hon sa att om jag presterade lika bra som jag gjort så skulle jag få mitt MVG.

Lite störande att jag inte fick de i A kursen bara, men va väll mer lek än lyssna kanske. :P

Ha de bra!

Ps. Jag älskar Kebabhouse i Skövde!
Bild: länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0